niedziela, 21 lipca 2013

Otwarcie !!!


Witam was bardzo serdecznie !!! Jeżeli czytacie ten post, to oznacza, że prawdopodobnie weszliście na tą stronę. A jeśli tak się stało, to jestem na prawdę wdzięczny, i mam nadzieję, że będziecie się tu dobrze bawić oraz dowiecie się wielu rzeczy które przydadzą wam się do własnych celów, lub będziecie mogli pomóc innym którzy są tym zainteresowani :) Opowiem teraz co nie co o tej stronie. Dlaczego wpadłem na taki pomysł aby stworzyć stronę która nazywa się tak jak się nazywa i jest na niej pełno pixeli (bądź pikseli, jak kto woli) ? Zawsze lubiłem taki styl rysowania. Zawsze chciałem zrobić stronę na której mógłbym dzielić się swoimi tworami, a, że wiem wystarczająco dużo aby móc narysować cokolwiek co nie odstrasza innych, to postanowiłem się podzielić wiedzą jak takie coś zrobić, z innymi. I nawet nie dlatego, że sam chciałem, a dlatego, że dzięki mojej twórczości udało się zachęcić dość sporo osób (ponad 10) do rysowania, i ciągle pytały mnie o różne rzeczy, więc postanowiłem zrobić to na nieco "szerszą" skalę :) Dlaczego "Weekends" ? Nie chciałem robić tak, że zamieszczam kiedykolwiek, bo mógłbym robić miesięczne przerwy, ale nie chciałem też zrobić tak, że zamieszczam codziennie, bo w końcu bym się wyczerpał, więc postanowiłem, że będzie konkretny termin: weekendy. Czy w sobotę, czy w niedzielę, albo w obu dniach staram się publikować swoje grafiki lub inne rzeczy które mogą być w jakiś sposób ciekawe. Mam nadzieję, że zaspokoiłem ciekawskich i dałem wam powód, dlaczego ta strona istnieje :) 
Pozdrawiam i zapraszam do regularnego odwiedzania i czytania strony, a szczególnie w weekendy !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Napisz co o tym myślisz ! Pamiętaj, zachowaj kulturę w pisaniu :)